2017. június 7., szerda

ÉletVonzás - expedíció Afrikában: egy magyar Nő különös útja - az Örömünnepen




Hol is kezdjem?!?!... Utaztál már a szíved hívására 400 km-re?? 4000 Km-re?? Esetleg 8000 km-re?? 
Menjünk tovább, mindezt úgy, hogy fogalmad sincs arról, mi lesz, hogyan lesz, ha odaérsz??
 Én nem tudtam, hogyan lesz, nem láttam a hidat, ahogy a túlpartot sem, "csak" éreztem a szívemben, de késő lett volna visszafordulni, a repülő ajtaját bezárták, ami végül velem együtt szállt fel a magasba Dél-Afrika felé. 
A félelmeknek nem jutott már sem tér, sem idő, a mostban pedig ugye bármi lehetséges... 

Pedig hetekkel korábban még minden jel azt mutatta, maradjak a seggemen, ha ugye az eszemre hallgatok. Hiszen semmilyen "normális" feltétel nem volt adott az utazáshoz. Azonban álmomban láttam az utazásom napját is, ez a dátum pedig hetekkel később a jegyemen is visszavonhatatlanul ott virított, mert a szív útját követtem....

Mindez 6 éve történt. Hosszú út volt, megannyi állomással, nagyon embert próbáló, még annál is több leckével és tanítással. DE általa megtapasztalhattam a teremtés és a HIT olyan erejét, amelyből azóta is táplálkozom. Átadtam magam a teljes áramlásnak, annak ellenére, hogy minden apró részletet a teljes homály fedett. 

Edina pedig teret teremtett és adott arra, hogy most másokkal is élőben osszam meg ezen több évnyi út egy darabját újracsomagolva és vegyítve 5 utazás és 4 afrikai ország élménycsomagját az Örömünnep NEMfesztivál keretében. Szívesen látlak Téged is egy kis lélekszafarira!

Asuelimen Adrienn


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése